De afgelopen tijd is er door de vrijwilligers van de commissie Accommodatie hard gewerkt aan de voltooing van onze nieuwe parkeerplaats.
De bosjes aan de kant van het 2e veld zijn verdwenen, en er is een smalle groenstrook voor in de plaats gekomen. Er is daardoor extra ruimte gecreëerd voor auto’s. Verder is er voor gezorgd dat het verkeer één richting op rijdt: wie het Koeperlaand op wil, moet naar de parkeerplaatsen rijden via het weggetje langs veld 2, want naast de kantine zijn paaltjes geplaatst en kun je niet verder. Er zijn borden neergezet om aan te geven hoe je moet rijden. Tijdens de familiedag lag er nog zand op de parkeerplaats, maar aan het begin van de schoolvakantie is alles mooi afgerond door het aanbrengen van belijning. Het ziet er nu allemaal heel netjes uit en we zijn onze vrijwilligers daarvoor heel erg dankbaar.