Op zaterdag 2 mei 2015 is het dan zover. Wilfred Meulenbelt had al eerder in het seizoen aangegeven te willen stoppen als keeper bij Westerlee 1. Vandaag was de dag dat hij de laatste thuiswedstrijd speelde in het eerste van v.v.Westerlee. Na de wedstrijd kreeg hij een bos bloemen aangeboden door de leider van het team. Volgende week sluit hij samen met het team het seizoen af in Roodeschool.

Wilfred heeft de eerste jaren bij Westerlee gevoetbald, is daarna begonnen als keeper. Volgens eigen zeggen stond hij 14 jaar onder de lat van Westerlee 1.

Hij beraadt zich momenteel op welke manier hij in het volgend seizoen actief zal blijven binnen de vereniging, hij zal in ieder geval blijven keepen bij Westerlee Zaal 1.