Sinds dit voorjaar worden de kleedkamers gerenoveerd. Dat was ook nodig want de ruimtes zagen er, op zijn zachtst gezegd,  niet erg netjes meer uit, en de bestaande verwarmingsinstallatie was hoognodig aan vervanging toe. De enthousiaste Accommodatie groep is druk bezig en zet zijn beste beentje weer voor.

In het hele gebouw zijn alle plafonds gesloopt en verwijderd. Evenals alle WC’s en douches. Tevens zijn in de eerste 2 kleedkamers de tegelvloeren verwijderd. Het ketelhok en de oude scheidsrechtersruimte zijn inmiddels opnieuw gestuct, en de nieuwe verwarmingsinstallatie + het leidingwerk voor de nieuwe douche systemen zijn in het plafond geïnstalleerd.

De zitbanken en beugels zijn verwijderd; de beugels zijn inmiddels gestraald en weer verzinkt. De houten bankbalken worden door de accommodatievrijwilligers geschuurd en oranje geverfd. Ook zijn alle betegelde wanden geschuurd; deze worden ontvet, daarna in een primer gezet en vervolgens met een speciale 1 components verf gecoat.

De WC’s worden gestuct en voorzien van hangende toiletten, en 2 WC’s worden vervangen door 2 urinoirs. Alle verlichting wordt LED, en kan d.m.v. bewegingssensoren aan – en uit worden geschakeld. De wanden van de natte douchegedeeltes worden voorzien van kunststof beplating zodat doortrekkend vocht in de voegen tussen de tegels geen kans meer heeft. De vloeren worden voorzien van een zandcement epoxyvloer met een opstaande holplint zodat deze vloeren goed en gemakkelijk te reinigen zijn en voetbalschoen bestendig. Ook worden in het kleedgebouw overal nieuwe radiatoren en nieuwe wasbakken + uitstortgootstenen geplaatst. Daarna worden al het houtwerk en de deuren opnieuw geverfd, en worden er door de vrijwilligers watervaste witte plafondplaten aangebracht.

Tevens komen er zonnepanelen op het dak van de kleedkamers of, als het rendement beter is, op het dak van de kantine.
Ook op het hoofdveld zijn ontwikkelingen gaande: deze is afgefreesd en wordt opnieuw ingezaaid, gekorodresd en bezand om het weer vlak en bespeelbaar te krijgen. De vereniging vraagt daarom bij de KNVB ontheffing aan om tot 1 november de wedstrijden van de competitie op het 2e veld te mogen spelen.

We zijn dankbaar dat deze vrijwilligers zich zo voor de vereniging inzetten.

REN_0001REN_0003

REN_0007REN_0009