We hebben onze hoofdtrainer gevraagd om iets over zichzelf te vertellen. We kregen hierop een spontane reactie terug, hij wilde hier wel even voor gaan zitten. Het resultaat hebben we gezet onder het kopje “hoofdtrainer’ dat staat bij de organisatie op onze website.

We hadden al eens iets over Willem vertelt, maar een persoonlijk verhaal leek ons leuker.

Zijn verhaal staat hier

We hebben een klein stukje hieronder neergezet:

Na 3 jaar heb ik zelf de keuze gemaakt om te stoppen en toen kwam Westerlee op mijn pad. Een club waar ik vaak even ging kijken op de zaterdag. En ook een club die warmte uitstraalt maar het sportief lastig heeft. Ik vind het een uitdaging om Westerlee weer op de kaart te zetten.

Nu na twee competitie rondes vind ik dat we een behoorlijke ploeg hebben alleen zit het geluk nog niet mee. Ik weet zeker dat we nog voldoende punten gaan pakken.
Inmiddels leer ik de mensen een beetje kennen bij de club en dat voelt zeer vertrouwd.