GLIMMEN – Westerlee speelde vanmiddag zijn eerste wedstrijd in de voorbereiding. In Glimmen wist de ploeg van de nieuwe trainer Willem Dontje met 2-3 te winnen.

Er werd gespeeld tegen het op een hoger niveau spelende tweede elftal van Glimmen. Tegen dit jeugdige elftal was Westerlee de hele wedstrijd beter.
Er werd een prima wedstrijd gespeeld. Westerlee kwam in de 23ste minuut op 0-1, na voorbereidend werk van Kevin Meis scoorde JP Lee met het hoofd.

Glimmen kwam er in de eerst helft niet aan te pas. Westerlee domineerde en had diverse mogelijkheden om de 0-2 te maken. De tweede helft kwam Glimmen iets beter in hun spel en scoorde snel 2 keer uit een vrije trap. Westerlee bleef de betere en wist uiteindelijk de wedstrijd nog te winnen. De 2-2 was van Berry Smit die de bal hard in schoot.

De mooiste goal werd gemaakt door Jesper Brouwer. Hij schoot vanaf de zijkant de bal hoog in het net. Zo werd er dus gewonnen met 2-3.

Trainer Dontje was tevreden met het vertoonde spel.