Hoofdtrainer Guus Zantinga heeft het bestuur van v.v.Westerlee meegedeeld dat hij bezig is aan zijn laatste seizoen bij de vereniging. Hij zal zijn contract na drie jaar bij onze vereniging niet verlengen. Hij heeft aangegeven dat hij met heel veel plezier in Westerlee heeft gewerkt, dat het voor een selectie goed is om na deze periode te gaan werken met een trainer met andere ideeën en manier van trainen.

Het bestuur van v.v.Westerlee respecteert zijn keuze en is hem dankbaar voor de manier waarop hij functioneert binnen de club. Verder is er begrip voor het feit dat ook hij weer op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging.

Voor het seizoen 2019/2020 zal het bestuur actief op zoek gaan naar een nieuwe trainer, die enthousiast en ambitieus is; en als persoon past binnen de vereniging.