Op zaterdag 24 december werd er voor het eerst in de zaal gespeeld door leden van de selectie van v.v.Westerlee.

In Scheemda werd er tegen BNC, Thos en Froombosch gestreden om een plek in de finale op vrijdag 30 december.

De eerste poule wedstrijd werd met 4-1 gewonnen van BNC, daarna met 2-1 gewonnen van Thos. De laatste wedstrijd werd gespeeld tegen Froombosch, hier werd na een 0-1 achterstand nog gelijk gespeeld, waardoor het team in de kruisfinale moest spelen tegen MOVV dat tweede was geworden in hun poule.

In de kruisfinale werd er in de reguliere speeltijd niet gescoord, zodat er door middel van penalty’s beslist moest worden wie er zich kon plaatsen voor de finale. MOVV trok hierbij met 3-1 aan het langste eind.