Hallo allemaal,

Ook dit jaar hebben we weer 3 (delen van) wedstrijddagen toegewezen gekregen waarop wij scheidsrechters en zaalwachten/tijdwaarneming moeten leveren. Deze tijden zijn beter dan vorig jaar waar alles rond Kerst en de nieuwjaarsborrel viel. Daarom verwacht ik voor elke speeldag genoeg mensen te kunnen vinden. Ik ga voor minimaal 3 personen per dagdeel, zodat er 1 fluit en 2 tijdwaarneming doen en dit kan rouleren. Natuurlijk is het mogelijk om alleen tijdwaarneming te doen, dan zullen de andere 2  gaan fluiten.

Het gaat om de volgende data:

(Let op de tijden zijn aanvangstijden van de wedstrijden, je dient tijdig aanwezig te zijn, op 9 januari moet er zelfs nog klaargezet worden)

9 januari 2016, 09:00 – 14:00 in Scheemda
                                   –   9:00 – 11:30 F-teams
                                   –  11:30 – 14:00 C-teams
(Hierbij graag aangeven of je beide of 1 van beide teams wilt doen)

23 januari 2016, 13:00 – 17:00 in Finsterwolde,
                                    – D-teams

20 februari, 11:00 – 15:00 in Finsterwolde
                                     – 11:00 – 13:00 D-teams
                                     – 13:00-15:00 C-teams
(Hierbij graag aangeven of je beide of 1 van beide teams wilt doen)
(Ik verwacht voor 20 februari meer niet spelende leden voor het fluiten aangezien de senioren dan alweer wedstrijden hebben)

Dus wil je fluiten of ken je iemand die zou willen dan hoor ik graag z.s.m. of je op één of meerdere van deze data kunt.

Dit kan door te mailen naar mjbulder@hotmail.com of mij gewoon aan te spreken hierover.

Hartelijk bedankt alvast!

Met vriendelijke groet,