In een vorig bericht hebben we kunnen lezen dat er een oproep is gedaan om de kleedkamers schoon te maken. Op zaterdag 18 december waren er ca. 12 vrijwilligers aanwezig om het interieur eens goed schoon te maken.

Na een kop koffie was het tijd om de handen uit de mouwen te steken. In de loop van de ochtend waren de werkzaamheden al afgerond en hebben de vrijwilligers de kleedkamers in pico bello staat achter gelaten.

Een groot deel van het jaar is besteed aan de renovatie van de kleedkamers, en een tijdje geleden zijn de werkzaamheden zo goed als afgerond. Alleen de douches zijn nog niet in functie omdat het automatisch spoelsysteem tegen legionella nog niet is ingeschakeld. Er moeten nog kleine klussen gedaan worden, zoals het kitten. En dan is het niet zo handig als het spoelsysteem in werking treedt………..
De v.v. Westerlee kan de komende jaren weer uitstekend voor de dag komen. Hulde aan de vrijwilligers !!