Hoofdtrainer Willem Dontje heeft zijn contract als hoofdtrainer bij v.v. Westerlee met een seizoen verlengd. Dontje is bezig aan zijn eerste seizoen. “Zowel het bestuur als spelersgroep wilden met me door en dat maakt de keuze makkelijk”, aldus onze trainer. Hij heeft het prima naar de zin op sportpark Koeperlaand.Westerlee kende met 2 nederlagen op rij een moeilijke start in de competitie. De laatste 2 wedstrijden – in oktober tegen BATO (0-3) en ZNC (3-1) – werden gewonnen.
Westerlee staat met 6 punten uit 4 wedstrijden op plaats 7 in de 5e klasse E. De verschillen in het linkerrijtje zijn minimaal.

“Westerlee is een warme vereniging, met een uitstekende organisatie. Op sportief gebied zag ik direct al progressie. We hebben in de wedstrijden die we gespeeld hebben leuke dingen laten zien. We hebben wel een te smalle selectie zodra we blessures hebben. Ik verwacht dat er nog spelers bij komen.”

foto_willem_dontje_jan2021_2