3 logo sjo

Beëindiging Samenwerking SJO Oldambt

Helaas moeten v.v. Westerlee en SC Scheemda meedelen dat er met ingang van het volgend seizoen geen SJO Oldambt meer zal bestaan tussen beide verenigingen.

De reden voor beëindiging van de samenwerking van de jeugd tussen de verenigingen komt door de terugloop van jeugdleden bij de v.v. Westerlee, waardoor de balans in de samenwerking en verdeling zoek is.

Maar we kijken wel met trots terug op een aantal mooie voetbaljaren waar we de jeugd van onze beide verenigingen hebben kunnen laten voetballen. We willen daarbij ook de vele vrijwilligers bedanken die zich elke week voor 100% hebben ingezet voor de jeugd en hopen dat zij ook de komende jaren betrokken zullen blijven bij de jeugd binnen de verschillende verenigingen.

Verder zullen we met beide besturen in overleg gaan om de samenwerking op een goede manier af te ronden.

Alle belanghebbenden worden op de hoogte gehouden bij nieuwe ontwikkelingen.

Bij vragen kunt u altijd bij ons terecht.

Bestuur SJO Oldambt