Aanvullende Corona maatregelen 29 september 2020

Naar aanleiding van de persconferentie van 28 september 2020, zijn er aanvullende maatregelen aangekondigd inzake het coronabeleid.

Deze aanvullende maatregelen hebben ook invloed op onze voetbalclub.

De volgende aanvullende maatregelen gelden voor v.v. Westerlee (SJO Oldambt locatie Westerlee) vanaf dinsdag 29 september 18:00 uur, naast het al bestaande coronaprotocol:

1. De kantine blijft op wedstrijddagen en trainingsdagen gesloten.
  2. Kleedkamers blijven zowel op trainingsavonden als op wedstrijddagen open. Dit betekent dat er na de training en wedstrijd gewoon gedoucht kan worden. Let op, richtlijn is om zo kort mogelijk op het sportpark te blijven. Blijf dus niet langer in de kleedkamer en op het sportpark dan nodig is. Daarnaast dienen spelers ouder dan 18 jaar in de kleedkamer 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
  3. Bij trainingen en tijdens wedstrijden zijn geen toeschouwers toegestaan. Uitzondering wordt gemaakt voor chauffeurs/begeleiders van tegenstanders op wedstrijddagen.
  4. In de rust wordt ranja en/of thee beschikbaar gesteld aan de teams.

De eerder gestelde maatregelen, zoals aangegeven in het coronaprotocol blijven onverminderd van kracht.