Niels Dijkstra was zaterdag 16 februari 2019 Pupil van de week bij de wedstrijd Westerlee – SIOS. Hij voetbalt in JO11-2, meestal in de spits. Hij is met voetbal begonnen toen hij op school in groep 3 zat. Mooie herinneringen bewaard hij aan het kampioenschap van het afgelopen seizoen, en dat hij met het team mee is geweest naar een voetbalwedstrijd van FC Groningen.
Hij was eerder al pupil van de week op 24 september 2016, en wist daardoor wel zo’n beetje wat hem te wachten stond. Tijdens de warming-up van het eerste mocht hij op het doel schieten van keeper Joeri Jansen, en daarna was het tijd voor de wedstrijdbespreking in de kleedkamer. Na de toss kon hij gaan afronden op het doel van de SIOS keeper. Als herinnering kreeg Niels weer de bekende oranje bal met handtekeningen mee van de spelers en leiding.