Samuel was zaterdag 10 november Pupil van de week bij de wedstrijd Westerlee – Middelstum. Hij voetbalt in SJO Oldambt JO13-2. Hij vond het erg leuk om pupil van de week te zijn en deed aan alle onderdelen enthousiast mee. Na de warming-up volgde de voorbereidende wedstrijdbespreking in de kleedkamer met het eerste elftal. Daarna kwam hij samen met scheidsrechter van der Molen het veld op, en mocht hij meedoen met de toss. Op het teken van de scheidsrechter kon hij gaan afronden op het doel van de keeper van Middelstum, en na een goede dribbel schoot hij de bal vakkundig in het doel. Als herinnering aan dit gebeuren kreeg hij de mooie bekende oranje bal mee, gesigneerd door alle spelers en begeleiding. Na afloop kon hij in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje nog nagenieten van de gebeurtenissen.